Denna rätt ska tillagas korrekt

Tjena! Vardagshjälten här!

Vanligtvis när jag bloggar brukar det oftast bara bli en sammanfattning av dagen som gått. Väldigt tråkigt kan det bli i längden. Det fanns faktiskt en gång i tiden då jag skrev inlägg av större betydelse. Eller... betydelse och betydelse... jag kan i alla fall inbilla mig själv om det.

Skit samma, det är inte det detta inlägg ska handla om! Det går inte riktigt att undkomma tvåhundratjugofyrans mattips. Är det inte hur man fixar perfekta Big Macs i hemmet så är det hur man bäst tillagar och äter bacon. Med brist på annat att skriva så gör jag som säkert många andra har gjort några gånger i sitt liv: jag lånar ett koncept och gör det till mitt eget. Detta är mitt bidrag till detta smultronställe, där allt möjligt ordbajseri kan förekomma.


Rostmackor med smält ost och minimorötter


Steg 1: Lägg ost ovan på två brödskivor och lägg in i toastern.
Steg 2: Lägg igång toastern och vänta på att magin sker.
Steg 3: Ta ut bröden ur toastern med en kniv för att verka lite mer bad-ass. Eller förresten: ta ut bröden genom att sticka in handen i toastern istället.
Steg 4: Glöm för helvete inte minimorötterna!
Steg 5: Ta några tuggor av första mackan och skänk en minimorot till en slumpvis vald rumskamrat.
Steg 6: Ta en bild på skapelsen. Om ni har utfört processen korrekt ska det se ut såhär:



OBSERVERA! Om det inte ser ut EXAKT som det gör på bilden ovan: släng skiten i soppåsen, gör om och gör rätt för Satan!


Kommentarer
Postat av: Gustav

1st.... Det e ju helt sjukt va ni ska härma oss med allting.



2nd....Det var nog den äckligaste mackan jag har sett i heeela mitt liv !

2010-09-01 @ 08:17:23
Postat av: Dannyboy

Det här receptet liknar något....hmm....MITT!!

2010-09-02 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0