Big Daddy´s Daily Advice

Nu är det ta mig fan dags att skärpa till bloggandet här! Detta gör jag genom att introducera en sprillans ny kategori:



Här kommer jag, alltså Big Daddy, att ge er olika tips för allt mellan himmel och jord, onödigt som nödvändigt, betydelsefullt som meningslöst. Jag ska försöka att komma med ett bra tips varje dag, men jag vet på förhand att det komemr bli svårt.

Skit samma, bloggens första Daily Advice av Big Daddy är:

När man börjar känna sig sjuk eller krasslig: drick mycket te med extremt mycket honung i! Om ni inte gillar te: synd för er. Ni kan då fortsätta att knapra på era piller. Jag kan bara tala av erfarenhet när jag har börjat känna mig krasslig. Då har jag kokat upp lite vatten, doppat en tepåse i vattnet (föredraget upphällt i en stor bred kopp) och slängt i en grotesk mängd med honung (minst en överfull matsked). Dagen efter brukar jag känna mig mycket bättre! Fast innan man börjar överkonsumera denna varma dryck ska man nog ställa sig frågan:

Är det säkert att jag inte har blivit en hypokondriker?

Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Erik

nice blogg och bra tips !

2010-10-14 @ 07:02:14
URL: http://erikthorell.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tack för tipset Big Daddy! Du verkar vara en klok ung man!

2010-10-14 @ 14:51:19
Postat av: Big Daddy, member of 124

Klok vet jag ingenting om. Jag använder bara sunt förnuft.

2010-10-15 @ 00:23:13
URL: http://onetwofours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0